måndag 19 juni 2017

top med sting & gul/svarta husockupanter i AIK-land!


Ooooh, my gadd! Ett Solna med sting! Plötsligt blev det överväldigande mycket gult och svart i AIK-land! Min balkong hade olovligen intagits av ett gäng husoccupanter. Ett getingbo alltså! Jag mördar ogärna pollinerare men i det här fallet var jag tvungen att tillkalla en terminator å det snaraste. Boet växte i raketfart och balkongmyset blev förenat med livsfara. Drottningen hade behagat sätta sig på tronen precis invid dörren i husfasadens tilläggsisolering. En aldrig sinande ström av gulsvarta Spitfires på inflygning till hennes gemak där hon styrde med järnhand. She rules! Tänk att leva i ett sån´t samhälle, kommenterade maken! No comments! Nu är lugnet återställt och balkonghänget kan fortsätta!

Den som vill fördjupa sig i getingens intressanta samhälls- och maktstruktur kan göra det här! Omvända roller skulle jag lätt påstå! Militanta feminster med spetskompetens! 

Tyget med psykedeliskt mönster härrör från en topp i garderoben som jag älskar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar