fredag 21 juli 2017

chocka med rosa & hemlöst koncept!


Rosa lack och målad läpp i '59 års modell
Jag öser på för fullt i stan som en 50-tals rebell
Sommarklädd, när jag dansar fram i mörkret, aha
Sommarklädd, med en skön flowery feelin.
Sommarklädd, när jag glider fram på gatan, aha
Sommarklädd med ett strålande flin.


Kanske något för "Allsång på Skansen" kommande vecka . . . Häääär var det chockrosa! En lättburen färg om sommaren. Jag gillar den lika skarpt som färgen i sin uttrycksfullhet. Har ingen lagt märke till mig innan lär de göra det nu! Secondhandfyndad ärmlös klänning för sommarens utflykter när det "hemlösa" konceptet inte är acceptabelt! I skogsgläntan kan det bli ofantligt smaklöst i brist på socialt umgänge ska ni veta. Rådjur och grävlingar har inga synpunkter på vad jag har på mig om jag säger så. Näääe, praktiskt ska det va! "Du ser snäll ut i rosa" komplimenterade maken. Jag vet inte riktigt vad han menar med det . . . men det är härligt med färg! En riktigt skön julihelg önskas alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar